Liikumine

Hommikune treening suurendab ainevahetust rohkem kui päeva hilisemas osas treenimine. Kui soovid parimat tulemust, mine jookse enne hommikusööki.

Intensiivsus

Unusta tundide pikkused jooksuringid. Uuringud on näidanud, et intensviine treening lühikeste, 2,5-minutiliste kordadena võib suurendada pärastist rasvapõletust kuni 200 kalorini päeva jooksul.

Hommikusöök

Mis on hea metabolisimi saladus? Selleks on kindlasti hommikusöögi söömine. Kui sa senini seda teinud ei ole, siis käes on viimane aeg oma harjumuste muutmiseks.

Lihased

Sageli teevad inimesed ainult ühte trenni, millega nad on harjunud, näiteks käivad jooksmas. Teada on, et lihased suurendavad rasvapõletust, seepärast proovi oma treeningkavasse mahutada jooksmisele lisaks ka jõutreeninguid.

Vahepalad

Hommikusöök on kindlustatud, kuid sealt saadud energiast ei jätku kogu päevaks. Lisaks lõuna- ja õhtusöögile söö kindlasti ka vahepalasid, näiteks puuvilju, kohupiima või võileibu. Nii hoiad rasvapõletuse kogu päeva jooksul stabiilselt kõrgel.

Allikas: Kaaluabi.ee