Tegelikult sobib see väga hästi ka naistele, sest naised peaksid meestelt just korralikku söömist õppima. Kui mehed söövad korralikust portsjonist kõhu täis, siis naised käivad pigem ringi ning näksivad. Õige oleks aga kasutada meeste viisi:

  • Söö ära korralikud portsjonid. Söö kõht täis.
  • Kui sa ei tee rasket trenni ega füüsilist tööd, siis olgu vahepalad kerged, kuid põhisöögikorrad seevastu korralikud.
  • Armasta iseennast. Mehed suhtuvad oma välimusse pigem positiivselt, mistõttu nad ei kasuta oma keha peal ekstreemseid katseid näljutamise jms näol.
  • Söö looduslikke valke kalast, linnulihast, mereandidest, lihast, munast ja juustust.
  • Rasvadeks sobivad hästi avokaado, õli, pähklid, oliivid, või, majonees, koor.
  • Valgud ja rasvad hoiavad kõhu täis ja meeleolu hea, sest ei pane veresuhkru taset kõikuma.
  • Süsivesikud peaksid tulema köögiviljadest, puuviljadest, marjadest ning aeglastest süsivesikustest nagu täisteratooted.
  • Joo vett, teed ja kohvi. Loobu karastusjookidest, light-jookidest ja mahlast. Pea ka alkoholiga piiri, sest alkohol sisaldab palju kaloreid, mis takistab rasvapõletust.

Alustuseks:

  • Sea endale eesmärk, kui palju soovid kaaluda ja milline välja näha.
  • Pane kirja algus- ja lõppkuupäev, mil peaksid olema oma eesmärgini jõudnud.
  • Otsi pilt endast, mis on tehtud ajal, kui oled olnud oma kaaluga rahul. Aseta see kohta, mida sagedasti vaatad.
  • Kirjuta üles kõik, mida sööd ja jood, kuidas treenid.
  • Tühjenda oma kapid ja külmkapp kõigest ebatervislikust.
  • Mõõda ja kaalu end enne alustamist.
  • Ära jäta söögikordi vahele.
  • Maga korralikult, ära ole stressis.
  • Aseta treening esikohale. Treenida võiksid 4 korda nädalas: 2 korda jõutreeningut ning 2 korda vastupidavustreeningut.

Allikas: Kaaluabi.ee