1. Tunnista endale oma ebatervislikku käitumist

Kirjuta üles need korrad, kus haarad toidu järele siis, kui tegelikult ei peaks. Enamasti tegutsed sa siis alateadlikult, seega võta endale pisut aega, et järgi mõelda. Tuleta meelde, kas haarasid šokolaaditahvli järele siis, kui tundsid stressi lähenemas või äkki lubasid endale mõned maitsvad saiakesed siis, kui olid tõesti väsinud ja tüdinud?

2. Mis on sinu ebatervisliku söömise vallandajaks?

Katsu endale meenutada seda korda, kui viimati otsustasid lubada endale midagi mõnusat näksimiseks, selle asemel, et oma tõeliste tunnetega tegeleda. Proovi uuesti kogeda seda emotsiooni, mida tundsid enne impulssi, mis sundis sind tegutsema.

3. Suhtu oma tunnetesse austusega

Selle asemel, et oma emotsioone varjata enda ja teiste eest, suhtu neisse austusega. Luba endal kogeda kõiki tundeid, mitte ainult positiivseid. Ainult tundeid läbi elades ja rahulikult vaadeldes saad sa mõista, miks end üht või teistviisi tunned.

4. Kuula oma keha

Kui uskuda erinevaid uuringuid, siis ligi 80% meie haigustest põhinevad emotsioonidel. Vaimsel tervisel on väga oluline roll meie füüsilise tervise osas. Jälgi oma keha märguandeid, ära suru oma tundeid alla, tegele end vaevavate teemade ja probleemidega. Mida vähem sa oma tundeid alla surud, seda lihtsamini suudad sa ennast mõista ja tervendada.

5. Alusta väikestest muutustest

Suured muutused algavad alati väikestest asjadest. Seega, ära karda, et sa ei suuda koheselt kõike, mida vaja, ümber teha. Alusta kasvõi mõnest väiksest asjast. Liigu edasi samm sammu haaval ja sa näed, et ka nii on võimalik jõuda millegi väga suureni. Alusta enda eest hoolitsemisega, küsi vajadusel abi, liigu rohkem, joo rohkem vett, naera rohkem, kohtu oma sõpradega - tee seda, mis teeb sinu kehale ja vaimule head.

6. Muuda oma mõtlemist

Selle asemel, et tunda ennast nii, nagu oleksid sa suur hunnik segadust, kellest ei saa mitte kunagi asja, muuda oma vaatenurk positiivseks. Usu endasse ja sellesse, et sa suudad teha muutusi. Kasvõi pisikesi muutusi, millest saab pikapeale oluline elumuutev protsess. Järgmine kord, kui tahad haarata toidu järele siis, kui tegelikult peaksid oma tunnetega tegelema, siis loe neid punkte ja meenuta endale, et sa ei vaja toitu, vaid muutust.

Allikas: Thejourney.com

Toimetas: Katrin Oidra

Vaata ka kirjastuse Pilgrim poolt välja antud Brandon Baysi raamatuid "Rännak. Praktiline teejuht", "Laste rännak", "Vabadus on" ja "Valgus tunneli lõpus".