Aprill toob endaga kaasa nii muret kui rõõmu. Keerulised ajad jätkuvad ning nõuavad toimetulekuks oma elu ja harjumuste ülevaatamist. Muutused on suured ja seega nõuavad need kohanemiseks ka suuri ümberkorraldusi. Selleks, et säilitada meelerahu, tuleks keskenduda sellele, mis on elus tõeliselt oluline - oma lähedastele ja armastusle.

Kuu energiad soosivad andestamist, vabaks laskmist ja uusi algusi. Kasuta praegust aega, et teha inventuur oma elus ja suhetes. Keerulised ajad toovad pinnale kõik selle, mis on tõeliselt tähtis. Õpi taas märkama ka elu väikseid positiivseid üllatusi, igapäevaseid õnnistusi ja leia rõõmu kasvõi lihtsalt ilusast ilmast või heast raamatust.

Suhete osas annab praegune aeg sinu kätte võimaluse, et tunnetada läbi oma südame, kes on sulle oluline ja keda sa armastad tõeliselt. Sellistel aegadel nagu praegu julgevad inimesed tavalisest enam oma südant avada ning lasta valla oma tõelised tunded. Võta julgus kokku ja ütle välja need sõnad, mida oled endas hoidnud. Ütle, et hoolid ja mõtled oma kallite peale. Kui koos olla ei saa, siis helista või kirjuta.

Töö- ja rahaasjade osas ei ole näha edasiliikumist. Pigem tuleb sul leppida, et toimub seisak. Parim, mida selles olukorras teha saad, on säilitada rahulik meel ja tegeleda sellega, millega on võimalik. Näiteks omanda lisateadmisi läbi interneti tasuta koolituste, loe mõni praktiline raamat läbi, tee midagi oma kätega. Leia endale tegevust, mis laseks sul hoida oma mõte erk ja optimistlik.

Tervise osas peaksid jälgima kõige elementaarsemaid soovitusi, mida igal kevadel jagatakse - luba endale päiksesvalgust, söö vitamiinirikast toitu ja puhka piisavalt. Kasuta praegust aeg, et liikuda võimalikult palju. Kui sa ei saa õues sportida, siis võimle kasvõi kodus. Viirushaiguste vältimiseks on parim, mida teha saad, hoida oma tervis ja immuunsüsteem tugev. Viirused võivad küll ringi liikuda, kuid kui sa oled terve ja korraliku vastupanuvõimega, siis oled omalt poolt vähemalt teinud kõik, et vältida nakatumist. Viirus ei kao veel niipea kusagile, seetõttu tuleks sul hoolitseda ka oma meele tervise eest. Et isolatsioonis ja teadmatuses meelerahu säilitada, loe raamatuid, mediteeri, tee hingamisharjutusi.